Wanneer u een brief van het Nationaal Incasso Bureau heeft ontvangen terwijl u al heeft betaald, dan kan het zijn dat uw betaling niet correct is verwerkt, of dat deze (nog) niet door onze opdrachtgever is ontvangen. Dit is uiteraard erg vervelend, maar wij lossen dit graag voor u op.
Op deze pagina kunt u uw betaalbewijs naar het Nationaal Incasso Bureau sturen. Hieronder kunt u uw (betaal)gegevens invullen om te bewijzen dat u aan ons of onze opdrachtgever heeft betaald. Het is ook mogelijk om een bestand toe te voegen in de bijlage van dit bericht. wij vragen u om hier in ieder geval altijd het vorderingsnummer te vermelden, zodat wij uw betaalbewijs correct kunnen verwerken.
Zodra wij uw betaalbewijs hebben ontvangen, maken wij een aantekening in uw dossier en zullen uw betaling proberen te traceren.
Het is ook mogelijk om een kopie van uw afschrijving te sturen naar incasso@nibincasso.nl. Vermeldt u ook in dit geval uw vorderingsnummer.
Volg ons !