switchbutton
Vacatures | Contact |
 random header image
 

Resultaatgericht incasseren

Ons outbound call center hanteert ruime openingstijden, voor resultaatgericht incasseren. Naast kantooruren worden debiteuren ’s avonds en op zaterdag gebeld. Om voor onze klanten een vlotte doorlooptijd te garanderen wordt er gewerkt met de nieuwste apparatuur. We beschikken o.a. over predective dialer. Door toepassing van dit systeem worden alleen live-calls aan de callagents aangeboden. Dit verhoogt de verwerkingssnelheid en onze callagents kunnen in korte tijd een groot aantal effectieve gesprekken verwerken. Verder beschikken we over digitale apparatuur die volautomatisch debiteuren belt om ze te herinneren aan hun gemaakte betalingsafspraken. Daarnaast herinneren wij via het toesturen van sms en e-mail.

Het Nationaal Incasso Bureau concentreert zich niet alleen op brieven schrijven, bellen, mailen en sms’en maar vooral op buitendienstactiviteiten (huisbezoeken). De huisbezoeken vinden in heel Nederland plaats. Wij garanderen dan ook een landelijke dekking. Nadat het incassotraject is doorlopen (brieven, afspraken, telefoongesprekken, mails, sms’en) moeten er stappen worden genomen om de zaak uit handen te geven en moet men accepteren dat er juridische kosten worden gemaakt.

Voordat deze keuzes gemaakt zijn kan men bij het Nationaal Incasso Bureau voor een huisbezoek kiezen. In dit bezoek wordt vaak nog een regeling gemaakt. Ook wordt er geregeld dat het openstaande bedrag ineens word voldaan, hetzij contant, hetzij door middel van een mobiel pinapparaat dat de buitendienstmedewerker bij zich heeft.